Vi håper selvsagt at du kontakter vårt kundesenter om det er noe du er misfornøyd med. På den måten får vi løst saken sammen. Dersom du opplever at saken ikke blir løst, er det også mulig for deg som strømkunde å kontakte andre organ:
- Elklagenemda - En nøytral og uavhengig nemnd som behandler tvister mellom strømkunder og strømleverandører eller nettselskap. (Merk at de ikke behandler klager for næringskunder).
- Forbrukertilsynet - Fører tilsyn med at det i markedsførings av strømavtaler gis riktig og fullstendig informasjon. De sikrer også at avtalevilkårene som benyttes av strømleverandørene og nettselskapene er rimelige og balanserte. De tar også i mot klager og tips!
- Forbrukerrådet - En uavhengig interesseorganisasjon som hjelper forbrukerne og påvirker styresmakter og næringsliv i en forbrukervennlig retning.
Ved klager som gjelder sertifiseringsordningen Trygg strømhandel kan du kontakte Trygg strømhandel.